"Noniin. Tässä sitä ollaan ja pitäis kai keksii jotain sanottavaa. En mä edes tiedä kuka tän kattoo. Liittyyks tää siihen työhyvinvointiprojektiin jotenkin? No ei  mulla oikeen oo mitään sanottavaa. Tässähän nää työt menee omalla painollaan. Onks tää joku psykologinen testi? Mä oon kuullu, että vaan määräaikaiset joutuu tähän. Miksei meille muuten kerrota mikä tää on? Olishan se vähän helpompaa keksiä jotain kerrottava jos tietäis.

"Onks tää päällä? Joo... tota... Siis noi kellokortit on ihan perseestä. Kun ei tää duuni nyt oo niin minuutin päälle. Että sillon kun hommat on valmiina niin mun mielestä sillon sais lähtee hyvällä omatunnolla kotiin. Ei tämmönen kyttäysmentaliteetti o kivaa. Perhettä on ikävä joka hetki. Joo. Ei mulla muuta."

"Okei... ... ... khrhrm... ... ... Mä vihellän nyt kappaleen ja sun... tai teidän... pitäis arvata mikä biisi."  tvuuiiivuivuviiiuuyytvii... "Tän on tarkoitus kuulostaa siltä kuin joku soittais sahalla. Tää on aika vaikee." tvuuiiivuivuviiiuuyytvii... tvyyyiiift tvyyyiiift... fiiiuuutviiftvuuu... "Toi ei nyt onnistunu ihan sillain kuin mä meinasin."

"Mulla on ollu tosi raskasta täällä. Tuntuu siltä kuin työkaverit jotenkin välttelis mun seuraa. Aina kun meen kahvihuoneeseen, niin ne on puhunu just jostain mua koskevasta. Tai musta tuntuu siltä... kun ne yleensä lopettaa keskustelun silloin. Ja sekin on musta tosi outoo, että meillä oli pikkujoulut, mutta mä en tiennyt niistä mitään. Olishan se ollu kiva osallistua. Kun mä käyn aika harvoin muutenkin ulkona. Nää työajat on vähän hankalia sen suhteen. ... ... ... No voinhan mä senkin kertoo, että oon laittanu nettiin treffi-ilmoituksen. Viimeksi kun katoin, niin ei ollu vielä tullu vastauksia. ... ... ... Mutta mä oon toiveikas. ... ... ... Toivo elää."

"Mä tulin vaan siivoomaan tän kopin."

"Moi. Mä sanon nyt suoraan, että vituttaa kun mua ei oteta vakavasti. Kaikki tuntuu ajattelevan, että jos on hyvän näköinen niin sitten on hirveen tyhmä. Sitäpaitsi kahvin keittäminen ei kuulu mun tehtäviin. Enhän mä edes ite juo kahvia."

"Hehe... ... ... hehe... ... huuuuuoooo... huora... hehehe. Huorahuorahuora... hehhehee. Hehe."

"Oon ollut täällä kohta 20 vuotta töissä ja voin sanoa, että mä osaan tän homman. Tää firma olis ihan pulassa ilman mua. Lomillakin soitellaan perään ja kysytään neuvoja kun asiat menee pieleen. Mä oon kasvanu kiinni tähän työhön. Tää on mun juttu. Kakskytneljähoo-seittemänvee. ... ... 20 vuotta, jumalauta. Repikää siitä."

"Oon miettiny, että miten pääsis parhaiten sairaseläkkeelle. Kaikkein toimivimmalta jutulta tuntuu sellanen, että lottoais vaikka joskus alkuviikosta ja sit alkais törsätä ihan älyttömästi rahaa. Vetäis kaikki pankkikortit ja luotot ihan kunnolla yli. Ja sit kun ei tuliskaan lottovoittoo, nii hakeutuis työterveyshuoltoon ja sanois, että voi vittu, mä olin ihan varma, että mä voitan lotossa. Että nyt mun elämä on ihan lopussa. Ja olis monen tonnin... tai vaikka monen kymppitonnin velat. Jos oliskin mahollista tehä niin paljon velkaa niin lyhyessä ajassa. Varmana joutuis hoitoon. ... ... Ja pääsis eläkkeelle."