Helsingissä on tänään ASEM. Mä vastustan sitä!

Luvassa on musiikkia ja TOIMINTAA! Ja samanhenkisiä ystäviä! Sen lisäksi, että me vastustetaan ASEMia, niin me vastustetaan myös poliisin mielivaltaista toimintaa. Toivottavasti me saadaan jengiä enemmän kuin mitä poliiseja. Niitten vuoro pelkää MEITÄ!

Mä en ihan vielä tiedä, että mitä mä teen, jos me päästään poliisin esteiden läpi. Mut kyllä me jotain keksitään. Ainakin rikotaan paikkoja.

Vittu olis muuten hienoa, jos me voitettais poliisit eikä ne vois muuta ku lähteä karkuun. Jos me päästään sinne kokoukseen asti, missä se sit olikaan, niin sit alkaa SEKASORTO. Mä en oo ihan varma, että voisinko mä lyödä jotai kiinalaista. Vai pitäiskö ehkä ennemmin lyödä jotai saksalaista. Tai ehkä me hakataan vähän kaikkia. Ainakin jos ne aloittaa tappelun. Mä just tajusin, että varmaan kaikki ne pukutyypit kannattaa jotain VITUN PUOLUEITA. Fuck ANARKISMI, jeeee!

Mä en tajuu miks jengi inisee meitä vastaan. Ne ei tajuu, että ne on menettäny ihmisoikeudet ihan samalla tavoin kuin mekin. Tai siis niinku ne kiinalaiset. Jumalauta mitä idiootteja. Itkee saatana keskustelupalstoilla. Eiks ne tajuu, että mitä enemmän sekasortoo, nii sitä kalliimmaks tää tulee. Me riistetään vittu kapitalisteja.

Vittu jos sinne ei tuu porukkaa tarpeeks. Sit koko homma menee joksi keskisormen näyttämiseks ja mellaka-aitaan nojailuks. Sit VITUTTAA!